Oeps, een klacht..

Wij bij kaskeus.nl vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze producten en de kwaliteit van onze dienstverlening. Het kan natuurlijk voorkomen dat wij fouten maken of dat er een misverstand ontstaat. Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Wij zullen de klacht vervolgens zorgvuldig beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Natuurlijk behandelen we uw klacht altijd vertrouwelijk.

U kunt uw klacht per e-mail, reguliere post of telefonisch aan ons doorgeven.

Onze gegevens:
Kaskeus.nl - tuincentrum Wiebe Wesstra
Slinke 6
8433 LW Haulerwijk

E-mail: sent@kaskeus.nl
Telefoon: 0516-421448

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Kaskeus.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).